ELS VALORS I LES TIC A L'AULA

Friday, January 26, 2007

Darrera sessió i comiat...

Bon dia a tothom,

Bé, tot i la tristesa de que això s'acabi, estic contenta d'haver compartit amb totes vosaltres (i el Joan) aquest procés tan maco que heu sigut capaces i capaç de seguir. La meva sincera enhorabona!

M'agradaria fer servir la metàfora del iceberg per a poder clausurar el curs:

El que aquí hem treballat ha estat una simple aproximació de la veritable tasca que és la que podreu dur a terme vosaltres en la vostra docencia.

El treball en valors no sempre permet veure el seu fruit inmediatament però la llavor hi és i, com en el cas del iceberg, la part que es mostra no és més que una simplificació del que es porta dins de cadascú.

Per tant, us animo a que el treball que heu elaborat en aquest curs sigui aplicat a l'aula, promovent tots aquells valors que des del inici del curs han estat el motiu pel qual heu decidit crear la vostra proposta, i que gaudiu de les possibilitats que les TIC ens ofereixen!

Alhora, aquest iceberg també representa el que heu fet com a treball de curs. Les TIC ens permeten, com hem anat veient, multiples possibilitats. Per aquest motiu, més enllà del curs no oblideu d'anar explorant i jugant amb les TIC

Avui, per enllestir el curs us proposo dividir la sessió en dues parts, i una tercera de clausura:
1ª part - (10 a 11.40) Presentació d'experiències. Compartim amb les companyes i el company el que hem elaborat com a proposta de treball fruit del curs.
2ª part - (12 a 13.40) Tancament del curs -vindrà l'Enric Prats, expert en valors a fer el tancament del curs aportant-nos una reflexió sobre la nostra tasca educativa en relació als valors-.
3ª part o comiat (13.40 a 14) Avaluació del curs, repartiment de certificats d'aprofitament i comiat.

I això serà tot...però bé, aquest blog i el wiki de recursos seguiran actius i el meu correu electrònic sempre estarà obert a les vostres consultes!

Gràcies per haver sigut un grup tan agradable, treballador i implicat!

Fins aviat,


Eli

0 Comments:

Post a Comment

<< Home